- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Klantenservice
- Catalog
- Showroom
- Sitemap
Verzenden & retourneren
Verzenden:
Als Greenmoods B.V. hechten wij veel waarde aan een efficiënt verzendproces om ervoor te zorgen dat bestellingen van onze klanten zo snel mogelijk en zorgvuldig worden afgehandeld. Om dit te bereiken, werkt Greenmoods B.V. samen met betrouwbare verzenddiensten zoals PostNL en DHL. Deze gerenommeerde bedrijven worden ingeschakeld om de bestellingen van Greenmoods B.V. naar onze klanten te versturen.
Bij Greenmoods B.V. begrijpen wij echter dat soms speciale afspraken nodig kunnen zijn voor het verzenden van bestellingen. Daarom staan wij open voor overleg met onze klanten om alternatieve verzendmethoden of -voorwaarden te bespreken. Het is echter belangrijk dat beide partijen hiermee akkoord gaan voordat er wijzigingen worden doorgevoerd in het verzendproces.
Mocht u vragen hebben over het verzendproces of speciale verzoeken willen bespreken, dan kunt u te allen tijde contact opnemen met de klantenservice van Greenmoods B.V. Het vriendelijke en deskundige team staat klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij eventuele verzendt gerelateerde zaken.
Retourneren:
Bij Greenmoods B.V. hanteren wij een beleid waarbij geretourneerde producten helaas NIET worden geaccepteerd. Om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen, adviseert Greenmoods B.V. alle klanten om voorafgaand aan hun eerste bestelling een bezoek te brengen aan hun showroom. Dit stelt klanten in staat om de producten persoonlijk te bekijken, hun kwaliteit te ervaren en een weloverwogen beslissing te nemen bij het plaatsen van hun bestelling.
Door klanten de gelegenheid te bieden om de producten in de showroom te bezichtigen, wil Greenmoods B.V. ervoor zorgen dat ze de juiste producten ontvangen die aan hun verwachtingen voldoen. Door dit advies op te volgen, kunnen klanten teleurstellingen en ongemakken voorkomen.
Wij staan echter altijd klaar om vragen te beantwoorden en eventuele zorgen aan te pakken via onze klantenservice, om ervoor te zorgen dat onze klanten een weloverwogen aankoopbeslissing kunnen nemen.